Waka waka.

Riktigt skönt med träning idag, men fy vad dålig kondis jag har fått... Det måste bli skärpning på det! Nästa vecka ska det börja springas och jag ska skaffa gymkort! Punkt slut. Det märks tydligt att det är eftersäsong, det är inte alls lika högt tempo på träningarna och att inte spela match i högt tempo varje helg gör klart sitt... Men är taggad på att börja träna ordentligt nu igen, synd att jag har så himla mycket i skolan bara, hade mycket hellre tränat på heltid ;)
Nu ska jag snart gå och lägga mig! Ska bara skriva ett sista stycke på vårt arbete...
Sov så gott!


Älskar min nya app i telefonen!
Den redigerar bilder sjukt härligt. Nästan som gamla vykort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0