111111.

Hej hopp!

Försov mig lite i morse (kanske inte så konstigt med tanke på att jag knappt sov något igår)... Men nu sitter jag på bussen på väg till skolan i alla fall!

Det går inte så bra för min buss. Vi har stannat två gånger på motorvägen hittills... Hoppas att vi kommer fram till slut!

Tur att det finns bra musik att underhålla sig med. Just nu lyssnar jag på låtar ifrån Så Mycket Bättre. Jag älskar det programmet! Favoritlåten än så länge är Lalehs tolkning av Eva Dahlgrens "Ängeln i rummet". Men Tomas Ledin och Mikael Wiehes röster kommer man nog aldrig att tröttna på!

Nu har vi kört av motorvägen så vi borde vara framme snart...
Väl i skolan blir det sedan projektarbete hela dagen lång!

Ha en bra dag!

Här kommer en bild ifrån förra sommaren! Härliga tider:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0