Älskar att duscha!

Jag skulle nog kunna duscha nästan hur länge som helst... Det är så varmt och skönt och härligt, love it! Tur att jag dessutom "måste" duscha i princip varje dag med tanke på träningar och annat. Men var gör det? Det är ju så skönt! Måste alltid tvinga mig själv att sluta, tur att vattnet ingår i hyran. Annars hade det blivit dyrt...
Idag har jag knappt haft en sekund över sedan jag vaknade. Först pluggade jag, därefter jobbade jag halva dagen och sen åkte jag dirket till träningen! Full rulle! Men det är så det ska vara. I morgon väntar i princip samma dagsinnehålls, förrutom att träningen byts ut mot födelsedagskalas. Trevligt!!
Hoppas att ni har haft en bra dag!
Har ingen bild när jag duschar (och jag hade inte lagt upp den även om jag hade haft).
Men här kommer en bild ifrån en gång jag tog ett mysigt bad i lägenheten!
Det var nog precis efter Grekland någon gång, för såhär solbränd har jag inte varit på länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0