Äntligen helg!

Har haft en mysig kväll med Sebbe, vi har knappt hunnit träffas på hela veckan. Fast att vi bor tillsammans... Så det var skönt att kunna ha en hel kväll tillsammans och bara ta det lungt och umgås! Nu blir det läggdags för jäklar vad taggas jag ska vara till matchen i morgon! Det är vår tur att lyckas nu.
Här kommer några fler bilder på klänningen och ifrån middagen i onsdags (tog ju inte alls många, tyvärr, men hade helt enkelt inte plats till kameran i väskan jag hade på middagen och på en sådan finsittning kan man ju inte direkt ha den liggande på bordet):
På väg ifrån fördrinken in till den stora salen där middagen var.
Underhållning.
Halva salen där vi satt och åt (jag satt i mitten).
660 personer var vi totalt på middagen - häftigt.
Glad.
Klänningen ser väldigt mörk ut på dessa bilderna...
Bilden som jag lade upp igår visar bättre hur färgen ser ut!
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0