Det kliar i inredningsfingrarna...

Idag kunde jag inte hålla mig längre! Har köpt massor med fint julpynt och var tvungen att börja pilla lite med det första! Det är ju trots allt första advent på söndag så det kan väl inte vara för tidigt att börja pynta adventsljusstaken?
Visste inte riktigt vilken stil jag skulle köra på om jag skulle köra den traditionella stilen med mossa osv. eller om jag skulle köra en mer "modern" stil med stenar mm. Köpte hem lite av varje och slutresultatet blev faktiskt att jag gjorde en av varje. Har gjort en större som kommer att vara vår adventsljusstake och sen gjorde jag en mindre till köket (vi är inte där lika ofta som i vardagsrummet). Såhär blev resultatet:
Den större i vardagsrummet.
Den mindre i köket.
Ljusen är ifrån IKEA, de röda bären och silverkulorna är ifrån Hemtex, stenarna är ifrån Village, siffrorna är ifrån Claes Ohlsson och granbarren och mossan köpte jag i ett stånd ute på stan!
Har även köpt lite annat som jag ska pynta med men det får ni vänta med att se tills jag har satt upp det!
Ha en fortsatt bra kväll, nu ska jag iväg på träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0