En dag som gick alldeles för fort!

Och så var det läggdags igen. Vart tar dagarna vägen egentligen?
Tur att dagarna är fyllda med en massa roligheter i alla fall. Dagen idag har bestått av först en tur till skolan där jag och en klasskompis skrev klart ett arbete! Sedan åkte jag hem och gick en runda på stan med Sebbe, det har blivit dags att titta på julsaker till lägenheten (inte för att sätta upp riktigt än men för att vi ska hinna bestämma oss för vad vi vill ha och vad som passar in). Köpte inget sådant än men köpte en ny hårborste eftersom att min gamla knäcktes häromdagen.
På kvällen har jag tränat och blivit bjuden på god rulltårta ifrån Micki som fyllde år (klockan är ju faktiskt efter 12...). Grattis igen =)
Nu ska jag sova!
Godnatt på er som inte redan sover och till er andra, god morgon, vi hörs snart!
Fina vänner på Båten i lördags.
Tyvärr var inte så många ifrån laget med ute men det blir det ändring på tills nästa gång!
Mallan och jag försvann?
Tror att det hade varit en fin bild annars =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0