En heldag i skolan.

För en gångs skull, på väldigt länge, har jag varit i skolan en hel dag, 8-17... Det känns både bra och dåligt faktiskt. Jag har saknat att hänga med mina klasskompisar så mycket men att behöva anstränga sin hjärna i uppgifter och uppsatsskrivning 9 timmar i rad tar verkligen på krafterna. Nu är jag helt slut! I vanliga fall, när jag pluggar hemma, kan man ju ta paus osv. så fort man börjar bli lite trött...
Kan dessutom knappt gå sån träningsvärk jag har sedan benpasset i måndag så det ska bli spännande att se hur det går på träningen idag! Ser dock fram emot träningen, jag har fått ny energi när det gäller innebandyn. Det är det roligaste jag vet och jag har några av mina allra bästa vänner där - så nu jäklar ska vi ta tag i det här tillsammans och se till att börja vinna lite matcher! Då kommer det att bli ännu roligare.
Såhär kul hade vi de förra säsongen, när vi vann alla matcher utom 2.
Men det är tuffare i ettan... Vi ska dock visa att vi klarar det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0