Första advent.

Lång dag idag, nu är jag så trött ögonen svider... Får se hur länge jag orkar hålla ögonen vakna. Men mycket har hunnits med i alla fall och förhoppningsvis håller jag mig vaken ett tag till så att jag hinner med några fler saker!
Som jag skrev innan så var jag och Sebbe runt på ärenden hela förmiddag och vi har inhandlat lite av varje, bland annat ett skrivbord till Sebbes stationära dator! Så nu sitter vi och skruvar ihop det för fullt!
Vi har även hunnit med att storhandla för månaden, städa, plugga och sen blivit bjudna på middag hemma hos Sebbes snälla mamma!
Så förrutom att skruva möbler så väntar en lugn kväll efter en hektiskt dag! Ska tända många ljus (dock bara det första i adventsljusstaken), kanske koka lite glögg, äta pepparkakor och se en bra film! Lussebullsbaket får vi spara till en annan dag!
Mys på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0