Fredagsmys!

Var på Malmö Central tidigt i morse för att vinka av mina klasskompisar ifrån Sexet som ska åka på "Sexaresa" hela helgen. Som tack för att vi arrangerat en massa bra fester hela året. Fick precis reda på att de har åkt till Hamburg (destinationen har varit hemlig enda fram tills idag). Tyvärr kan jag inte följa med eftersom att vi har match imorgon och jag har ett kontrakt jag inte kan bryta! Men men, de kommer nog ha sjukt roligt utan mig ändå! Jag överlämnade i alla fall lite "frukost" i form av RedBull-Vodka och så en bild på en pinne på mig själv, så att jag i alla fall är med på något sätt. Ska bli intressant att se vilka spännande platser de tar mig till.
Nu ska jag göra mig i ordning för en mysig fredagskväll med Sebbe, innehållandes middag och Bio. Det blir middag ute någonstans här i närheten och sen ska vi se Breaking Dawn på bio. Hoppas att den är lika bra som alla säger!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0