Julstämning!

Idag har jag jäklar i det fått julstämning, nästan lite för mycket kanske... Det började på Afterschoolen då jag hjälpte till att baka lussekatter som jag sedan åt en tillsammans med en mugg glögg med russin och mandlar i. Temat på Afterschoolen var första advent så naturligtvis var det julmusik som spelades i högtalarna!
När jag sedan åkte hem märkte jag att de satt upp ljus i träden på vår "gård" och att de flesta nu börjat sätta upp ljusstakar i fönstrena och ljusslingor mm på balkongerna! Mamma och Erik kom på besök och vi åt pizza ifrån V.E.S.P.A, med tända ljus på bordet så klart!
Sen blev det julkonsert, eller "Lussikal" som det så fint hette, med mamma. Vi fick se levande julkort, ett luciatåg, julgranar, en tomte, änglar och höra en massa julmusik! En riktigt mysig och rolig konsert!
Så med allt detta inom loppet av några timmar kan ni förstå att julstämningen nu är på topp!
Får dock lugna mig nu några dagar så att jag inte blir trött på julen innan den ens är här...
Fast det går väl ändå inte att tröttna på julen?!
Nu väntar sängen och i morgon är det dags för en spännande match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0