Lagmöte och träning.

Det var skönt att få prata av sig på lagmötet, alla fick säga vad de tycker och tänker! Alla tänker olika, vilket självklart är helt naturligt, det viktiga är att vi respekterar varandras åsikter och tar hänsyn till det när vi tänker på oss själva. Det finns saker som för mig är självklara som för någon annan är helt främmande. Men vilken tur vi har som har varandra - ensam är faktiskt inte alls starkast i vårt fall!
Nu ska jag gå och lägga mig och ladda inför en lång dag i morgon! De blir öppning och stängning på jobb och sen åker jag direkt till träningen i Bunkeflo. Ska bli skönt att ta paus ifrån plugget en dag!
Sov så gott fina vänner =)
Söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0