Myskväll!

Det blev inte så mycket sömn för min del i natt - jag kunde inte sova! Vet inte varför men det blir väl så ibland =). Som tur var blev jag pigg när jag kom till jobbet och det var en rolig dag på jobbet även om vi inte hade jättemycket att göra! När jag kom hem kom dock tröttheten ifatt mig och nu sitter jag helt utslagen i soffan... Sebbe är hemma hos sin mamma på middag men jag var helt enkelt för trött för att följa med. Måste ju se till att vara piggare i morgon på matchen!
Faktiskt ganska skönt att vara hemma en hel kväll - det händer inte alltför ofta... Plus att det är massor med bra program och filmer på TV i kväll så jag tror att jag klarar mig!
Hoppas att ni också har en mysig kväll!
Filten och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0