Ny vecka - nya möjligheter.

Detta kommer att bli en bra vecka, det känner jag på mig! Jag blir mer effektiv när jag har fullt upp så förhoppningsvis får jag riktigt många vettiga saker gjorda mellan allt det roliga denna veckan. Bloggen kommer dock antagligen att bli lidande, så att ni vet. Jag kommer att behöva all ledig tid hemma till att sova... Men jag ska försöka att hinna blogga lite på bussen osv., tror att det ska lösa sig!
Idag var jag i skolan hela dagen och jobbade på ett arbete. Det var riktigt långtråkigt men det var tvunget att bli färdigt så vad gör man inte... Tur att jag har de bästa klasskompisarna man kan ha! Efter skolan åkte jag sedan snabbt hem och åt och bytte om inför träning. Det var nog tur att jag inte hann slappna av ordentligt hemma innan träningen - då hade jag nog somnat. Nej, istället blev det löpning, innebandyträning och sedan benpass! Kan säga såhär, är riktigt trött i mina ben nu, kan knappt stå... Men det är väl så det ska vara, det ska kännas att man har tränat, annars kan det kvitta!
Nu ska jag göra klart en skoluppgift jag har till i morgon, sen blir det läggdags!
Hoppas att ni har haft en bra start på veckan!
Bjuder på en gammal goding.
Fokus är det som gäller denna veckan, fokus på det som är viktigt.
Denna veckan är vår - det är vår tur att lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0