Oh, happy day.

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Såhär ser min dag ut:

- Hjälpa till att förbereda inför morgondagens mässa, ställa i ordning osv.

- Övning där jag ska få (helst) två uppgifter godkända!

- Vid halv 5 kommer mitt företag (Telia) och vi ska sätta upp deras saker och gå igenom allt inför mässan. Deras kontakt heter Båb! Ja, med å ;)

- Åka hem (när det nu blir) och plugga vidare.

- Sova?!

Där emellan ska jag förhoppningsvis hinna äta lite också! Och njuta av livet.

Ha en riktigt bra dag!

Det är alldeles för tråkigt väder för att jag ska bjuda på en bild tagen just nu... Så det får bli en gammal egobild (ser ungefär likadan ut idag):




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0