Pressa pressa pressa...

Blev försenad till träningen pga att jag var tvungen att vara kvar i skolan så länge, plus att vi fastnade bakom en trafikolycka på motorvägen med bussen på vägen hem (tycker att det händer alldeles för ofta när jag åker buss, folk kör som galningar...). Så idag fick jag ta cykelturen som uppvärmning istället! Men det gick bra det med, uppförsbacke och motvind hela vägen!
Träningen gick helt okej, denna veckas fokus ligger i att skjuta lägre - något som vi alla verkligen kan behöva tänka på! Så jäklar vad många mål vi ska göra på matchen i helgen!! Och inga skott över ;).
Nu ska jag läsa igenom lite anteckningar och sedan blir det läggdags. I morgon ska jag jobba i butiken hela dagen! Hade jag vetat att jag skulle ha så sjukt mycket i skolan för tillfället hade jag nog inte tagit på mig så många jobbpass nu, men nu är det försent så jag får istället försöka njuta av att jag "slipper" plugga och så får jag ta igen plugget någon annan gång! Plus att det kommer att bli kul sen när lönen kommer... Hoppas bara att jag klarar tentorna också!
Sov så gott!
Haha... Grattis på födelsedagen Angie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0