Rubrik??

Tog ett lååångt varmt bad efter träningen. Tyckte att jag förtjänade det!
Nu ligger jag i sängen och är helt slut, ska verkligen bli skönt att sova.
I morgon väntar skolan ifrån klockan 10 och sen ska jag vara där hela eftermiddagen och kvällen. Vi ska rösta fram vem som ska vara aktiva osv. till nästa år och några av mina klasskompisar är nominerade till lite olika poster! Det kommer att bli en lååång dag (gillar att dra ut på det ordet) men samtidigt rolig, det är bara på dagen som jag måste plugga. På kvällen blir det mest mys, jag ska ju bara rösta, har ingen press på mig!
Men det är i morgon det, nu; godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0