Torsdag, tänkte jag skriva... Men det är visst bara onsdag!

Crazy onsdag idag också? Fick i alla fall spela center på träningen idag igen och det gick faktiskt riktigt bra!
Får väl se hur det blir i morgon och på söndag på matchen!
Förrutom träning har jag idag hunnit med en hel del plugg och så en snabb runda på stan med Sebbe, han skulle handla en slips eftersom att han ska på begravning i morgon. Begravningen för hans farfar äger rum i Blekinge så nu ska jag vara hemma själv enda tills på fredag.. Buhu!
Jag gillar inte riktigt att vara själv, eller framförallt inte att sova själv. Det är så mysigt att ha en famn att krypa ner i, de kommande nätterna kommer sängen att kännas så stor och tom... Tur att det bara är några dagar!
Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0