Underbara dagar.

Sittningen igår var riktigt rolig. Det var kul att för en gång skull gå på en fest som inte bara handlar om att alla ska supa ner sig (...)! Istället var alla uppklädda till max och i AF-borgen kan det inte bli annat än bra stämning. Dessutom hade jag tur vid bordet och hamnade brevid unga och trevliga företagsrepresentanter! Vi pratade om allt mellan himmel och jord och gled in på de mest spännande samtalsämnena. Det är häftigt att man kan klicka så bra med människor på så kort tid!
Det blev dock inte så mycket sömn i natt, så när klockan ringde vid 08.00 så var det ganska tungt att gå upp! Det blev dock bättre när jag kom till mässan och fick i mig en ordentlig frukost. Sedan jobbade jag på mässa enda tills vi stängde (tog bara en kort paus för att få en uppgift godkänd) och det var en riktigt rolig mässdag idag också - jag känner mig som en del av Telia nu ;).
Efter att vi sedan städat undan på mässan åkte jag direkt hem till familjen för middag innan träningen! Så det har verkligen varit fullt upp idag!
Nu sitter jag i soffan och ska snart gå och lägga mig! Skönt.
Ska visa er massor med roliga saker så fort jag har tid (allt jag har fått under mässan mm.)
Men så länge får ni nöja er med en bild på min outfit igår på kvällen. Kände mig så himla fin i min klänning! Hann dock inte ta några bilder innan jag stack (bråttom bråttom) men jag tog några när jag kom hem...
En lagom sliten Emilia! Men dock ;)
Sov så gott. Så hörs vi mer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0