Födelsedag!

Idag fyller jag hela 21 år. Grattis till mig själv ;).
Än så länge har dagen varit fylld med plugg.
Tyvärr flyttar inte tentan på sig bara för att man fyller år! Lite synd kan jag tycka...
Senare blir det i alla fall middag med familjen och träning med bästa laget! Ska snart börja baka lite också... Vi har det som tradition med laget att den som fyller år bjuder på något gott. Får se vad det blir idag ;). Måste gå och handla lite ingredienser till det jag ska baka, lagom kul i detta vädret. Men det får bli stövlar och paraply så ska jag nog komma hem någorlunda torr igen!
Ha en bra dag! Och tack för alla gratulationer, jag blir lika glad varje gång mobilen plingar till!


En bild ifrån när vi firade min födelsedag förra året! En gaaaalen kväll. Och så en passande bild idag eftersom att LG
var och hälsade på på matchen igår. Vi saknar dig!!
Det blir dock ingen utgång idag, men till helgen, då jäklar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0