God morgon!

Sitter på bussen på väg till skolan för en lååång skoldag... Slutar inte förrän kl 6! Vi har nämligen en mini-tenta i eftermiddag som inte brukar ligga där. Det spelar inte så jättestor roll hur det går på tentan i eftermiddag, men desto bättre det går ju fler poäng får man ta med sig till den riktiga tentan! Så det hade varit skönt att få med sig något poäng. Men det får gå som det går, man kan inte bli underkänd i alla fall, så det behöver jag inte oroa mig för!

Efter den långa skoldagen blir det massor med fredagsmys. Sebbes lille kusin kommer på besök och så är det ju fotboll och sen Idol på tv! Ser fram emot det.

Tänkte visa er en bild på min nya jacka som jag fick i förtidig födelsedagspresent av familjen... Hade dock inte så mycket tid i morse så tog en väldigt snabb bild i hissen! Visar er den så länge så kommer det en bättre senare! (vet inte riktigt hur jag håller väskan men jag skyller på att jag var stressad och att hissen är väldigt snabb)!

Tog en till bild nu på bussen (väldigt diskret), så får ni se lite mer hur detaljerna ser ut i alla fall!

Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0