Klänningsjakt!

Den 9:e novemver ska jag på finsittning i skolan och klädkoden är "Mörk Kostym". Detta innebär att jag inte behöver ha långklänning men att jag inte heller kan ha en av mina vanliga "partyklänningar"... Jag behöver ett mellanting! Det är exakt två veckor tills festen och jag känner att det är dags att hitta en klänning som jag vill ha på mig snart! Om ni har något bra tips så säg till.
Jag har ju redan massor med fina klänningar, men ingen som är perfekt till den här kvällen...
Btw, så saknar jag mitt gamla rum... Eller njä, lite kanske! Jag har blivit mycket mer ordentlig sen jag flyttade hemifrån i alla fall, såhär stökigt skulle jag aldrig tillåta det att bli i vår lägenhet! Pluspoäng tilll mig!
Hm, klänningsjakt var det ja!
Säg till om ni råkar klicka förbi något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0