Lördag

Det gick bra på jobbet idag, jag fick mycket sålt!
Det var inte jättemycket folk ute på stan men vi hade ganska mycket att göra ändå så det var kul!
Efter jobbet gick jag och Sebbe en runda på stan. Jag shoppade bara ett par nya hörlurar eftersom att mina andra har gått sönder, men spanade ut lite annat fint som jag kanske ska köpa! Får se vad jag få i födelsedagspresent på måndag först.
Nu sitter jag och pluggar och ser på hockey (NHL-matchen ifrån Stockholm). Tänkte ha på den i bakgrunden under kvällen, måste spana efter Lina på läktaren!
Ha en riktigt bra kväll!
Och laget: nu jäklar taggar vi till morgondagens match!
image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0