Onsdagssysslor.

Skrev ett inlägg innan idag som inte har kommit upp.. Hm, lägger upp det igen efter detta!
Dagens alla sysslor är gjorda och nu har det blivit läggdags igen. Det är helt galet hur snabbt dagarna går... Tur att de är fyllda med många skojjsigheter i alla fall!
Fick besök av Amira en stund på eftermiddagen, vilket var riktigt mysigt eftersom att det var längesen vi träffades sist! Det blev snack om allt mellan himmel och jord - mycket att ta igen!
Amira och jag.
När mamma sedan slutade jobba blev det en runda på stan för att hitta nya boots till henne! Vi hittade ett par riktigt fina på Scorett som hon till slut köpte - trots att hon är den mest veliga personen jag känner ;)
Mamma och jag!
Tog även en kort paus i shoppandet för att möta upp Ena som nu har åkt tillbaka till Tyskland igen. Det blev några kramar och snabba meningar men sedan var hon tvungen att åka för att hinna med sitt tåg. Och jag tycker att jag har ett hektiskt liv... Det var tur att jag hann träffa henne en snabbis i alla fall för nu vet vi inte exakt när vi ses igen! Ska dock försöka att boka in en helg när jag kan hälsa på henne snart! Jag kommer att sakna dig Iddiii!

Ena och jag!
Och sist men inte minst, avslutades dagen med lagmöte och träning! Crazy onsdag var på schemat... Jag fick spela center! Spännande, får se om det håller i sig eller om jag är tillbaka på backplatsen i morgon igen! Hur som så har jag redan börjat ladda till helgens match. Vinst ska det bli!
Så att vi kan bli såhär glada igen!
Och så var dagen slut.
Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0