Orättvist.

Är helt slut i min kropp nu efter en tuff match och cykling hem i motvind...
Matchen gick riktigt bra, i alla fall sett till spelet. Slutresultatet, 1-2, suger!
Vi spelade så sjukt bra; vi försvarade bra, vi hade bra målchanser, vi fick straff och vi kämpade som bara den. Men idag var det en sådan dag då det bara inte gick. Vi satte helt enkelt inte våra chanser och därför blev slutresultatet som det blev. Riktigt riktigt tråkigt, vi var verkligen värda minst en poäng!
Men men, vi får deppa i kväll och sen är det bara att ta med sig det som var bra och jobba vidare. Det är mååånga matcher kvar och om vi kan spela såhär bra mot ett av topplagen, då ska vi kunna spela minst lika bra mot de andra lagen också!
Sov så gott.
Visste inte vad jag skulle välja för bild så det fick bli en ifrån i somras. Jag saknar sommaren redan! Vill inte ha det kallt och ruggigt, det är inget kul! Ge mig lite mer värme helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0