Regn, sol, regn, sol?

Hoppas att det blir sol kl 20 då vi ska ut och springa i alla fall!!
Idag har jag haft en riktigt slapp dag. Har i princip inte gjort någonting, bara legat framför tv:n och slappat heeela långa dagen. Väldigt skönt vill jag lova, men ja, det är tur att man har något att göra om dagarna i vanliga fall för jag är nästan redan rastlös! Ska dock njuta av min ledighet för snart sätter allvaret igång igen och då kommer jag att vilja ha en sådan här dag igen!
Nu väntar god middag och sen blir det träning.
Sol eller regn på träningen?
Hoppas på sol (eller ja, då har väl solen redan gått ner men jag vill inte har regn i alla fall)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0