Saknad.

Kan inte sova. Det är alldeles för mycket som surrar runt i mitt huvud; tankar av alla olika slag...

Det är mycket som händer nu, innebandy, skola, vänner, pojkvän, jobb, familj med mera. Hur vet man att man prioriterar rätt? Ibland känns det som att man, genom att fokusera mer på vissa saker, glömmer bort andra saker helt... Men jag ska försöka att ta tag i saker och ting ordentligt från och med nu. Mindre snack och mer verkstad helt enkelt. Inget mer "jag ska bara...", bara gör det, innan det är försent!

I morgon börjar vi om med en ny vecka, en vecka fylld med spännande och roliga utmaningar! Det är så man får se det, även det som kan kännas tråkigt eller jobbigt =)

Så, nu ska jag försöka att sova igen.
Det känns bättre nu när jag har fått skriva av mig! Ett powerinlägg till mig själv och kanske någon annan fundersam som läser detta! Ibland behöver man helt enkelt stanna upp, ta ett djupt andetag och börja om på nytt igen!

Sov så gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0