Sleepy time.

Jag är sådär sugen på att göra prov i morgon bitti just nu kan jag säga! Men men, det är bara att bita i det sura äpplet och gå dit. Förberedelserna har väl inte varit de bästa men som tur är så har man två chanser på sig och man får egentligen välja själv om man vill göra den nu eller bara vid nästa tillfälle. Men jag tänkte såhär: bättre att plugga så gott det går nu och försöka att skriva den, så att jag om inte annat är väl förberedd inför nästa gång som är om 2 veckor! Och klarar jag den nu så är det bara bonus!
Jag har ju en tenta på måndag som är mycket viktigare (i morgon är det "bara" en dugga - ett mindre prov). Plus att det har hänt massor med andra saker den senaste veckan som helt enkelt har tagit min uppmärksamhet ifrån plugget! Så nu får det helt enkelt gå som det går. Ingen press!
Vi hörs efter provet i morgon, sov så gott!
Kom på att jag har glömt visa lite bilder ifrån de senaste veckorna. Här är en bild på den grymt fina cykeln vi gav till Lisa i födelsedagspresent, förra helgen när hon hade fest! Pimpad till max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0