SM-guld!

Tajmade min löprunda bra med avslut på Malmö IP där LDB Fc tog SM-guld!! Sjukt starkt att kunna vinna med 6-0 i den avgörande matchen... Och vilken glädje det blev när slutsignalen ljöd! Härligt =)

På vägen hem blev det sen en liten tur inom Netto för att handla lite smått och gott till i kväll! Nu ska jag bara dammsuga sen är lägenheten och jag redo för besök! Gästerna kommer dock inte förrän senare, jag måste plugga lite till först!! Och äta!

Är väldigt redo för en bra kväll i alla fall!
Hoppas att ni också är det vad ni nu än ska hitta på!

En bild ifrån matchen (hade tyvärr bara min mobil med mig så bilderna blev ganska kassa... Men dock.):





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0