Torsdag, 27:e oktober.

Har haft en effektiv dag idag och hunnit med mycket!
Det blev först en snabb tur till skolan för att hämta ut lite saker inför ett event vi ska ha om två veckor. Sedan var jag på intervju för att fortsätta vara aktiv inom sektionen nästa år! Det kändes bra och avslappnat så jag hoppas att jag får posten jag sökte till. Återkommer med mer info sen när det blir klart!
Efter skolbesöket åkte jag tillbaka till Malmö för att gå till jobbet och hämta nyckar till Entré där jag ska jobba i morgon! Köpte även trosor till mamma och ett par strumpbyxor till mig själv.
Väl hemma igen har jag spenderat hela eftermiddagen med att plugga. Det har väl gått sådär, men jag har gjort lite i alla fall. Bättre än inget!
Nu ska jag hem till familjen och bli bjuden på middag! Sen blir det träning för hela slanten!
Woho, fullsmockad dag!

Kommentarer
Postat av: m'

Vad ska du göra i helgen?:)

2011-10-28 @ 16:18:47
URL: http://maliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0