Måndag.

Har inte hunnit blogga idag. Tog först en låång sovmorgon för att ladda upp inför tentan, sen blev det lite fix i lägenheten innan jag åkte till Lund för 5 timmars tenta! Därifrån åkte jag sedan direkt till träningen så har knappt varit hemma på hela dagen!
Nu sitter jag och njuter av att jag inte behöver tentaplugga längre, inte förrän nästa vecka i alla fall! I morgon blir det shopping och middag med mamma och Erik på kvällen! Myspys.
Hoppas att ni har haft en bra start på veckan!
Ett av mina kladdpapper idag på tentan...
Såhär rolig tyckte jag att den var... "Taskig tenta, kräk, ko, blä". Ganska snälla svordommar i alla fall!
Men ja, tentan var riktigt svår. Riktigt synd för jag tyckte att jag hade bra koll! Men men, hoppas på det bästa!
Här sitter jag nu, i min favorithörna av soffa.
Fruktstund.
Och med min bättre hälft på andra sidan!
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0