Blandade känslor!

Det har varit lite dålig uppdatering från min sida i helgen men jag har helt enkelt inte hunnit! Igår var jag och mamma och kollade klänningar hela förmiddagen. Jag har hittat en som är jättefin på Pink & Purple på Triangeln. Vet dock inte om den är för fin för festen jag ska på (den är mer som en balklänning), men jag har lagt undan den till idag så jag har en stund till på mig att bestämma mig!
Efter att vi hade kollat på klänningar alldeles för länge fick jag stressa hem och byta om och äta för att sedan åka till matchsamling! Det blev tyvärr förlust, vi spelade inte alls så bra som vi brukar. Eller ja, i tredje perioden gjorde vi, men det räckte inte... Så nu är det nya tag som gäller, det är dags att börja ta lite poäng igen!
Efter matchen blev det sedan middag med Sebbe och fest hela natten lång med de bästa!
Och däremellan någon gång fick jag reda på att jag klarat min tenta! Så det var verkligen en dag med blandade känslor igår; glädje, ilska och så glädje igen!
Halloween-inspirerat på Båten!
Mycket kärlek!!

Nu ska jag bestämma mig för hur jag ska göra med klänningen! Vi hörs igen senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0