Äntligen fredag!!

Sitter i skolan nu, har "håltimme"! Men ja, vi har massor att göra ändå, man hinner aldrig att bli klar på utsatt tid... Har dock massor av roligt att se fram emot ikväll och i helgen så förhoppningsvis kommer dagen att gå smärtfritt!

Efter skolan idag ska jag och Sebbe åka och handla mat (det börjar bli tomt i kylskåpet). Sedan ska jag på min "hemliga" intervju på Sova, det ska bli spännande att se vad de har att säga! Och när jag ändå är ute på Svågertorp så blir det en sväng inom IKEA och kanske något annat möbelvaruhus där ute! Det har blivit dags att köpa ytterliggare lite saker till lägenheten; vad det blir får vi se sen!

Nu ska jag gå och köpa lite böcker innan det snart är lunch! Sjukt sura pengar... Men förhoppningsvis kan man sälja vidare böckerna till ettorna nästa år så att man får tillbaka det mesta!

Ha en bra dag så hörs vi mer senare!


Det får bli en bild ifrån Facebook!
Det är jag längst till höger när jag var Barbie på nollningen (där jag var fadder) förra veckan!
Och så min vän ActionMan bredvid!
Ska visa mer bilder ifrån detta så fort jag har lite mer tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0