En tom lägenhet.

Nu har Anna åkt hem igen =(. Lika tråkigt varje gång... Men men, vi har haft en riktigt rolig helg i alla fall och förhoppningsvis dröjer det inte så lång tid tills vi ses igen! Och så är Sebbe på jobbet så nu är det vääldigt tomt i lägenheten. Gillar det bättre när jag har folk runt omkring mig!
Annars har jag varit i skolan hela långa dagen idag och sedan var det träning direkt efter det! Idag kände jag att jag för första gången på länge kunde fullfölja hela träningen. Jag är fortfarande inte helt frisk men det är mycket mycket bättre vilket verkligen gillas!! Vi har ju seriepremiär på söndag (galet jag vet!!) och då jäklar ska jag vara helt frisk så att jag kan ge allt och lite till!
Nu ska jag plocka undan det sista sedan festen i lördags och sedan blir det läggdags!
Godnatt på er!

En bild på mig och Anna ifrån Grekland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0