Fin torsdag!

Solen skiner och jag måste sitta inne och plugga... Sådär lagom kul! Men men, man blir lite gladare av att bara se solen i alla fall. Bättre än regn liksom!
Blev godkänd på en uppgift precis som gör att jag inte behöver åka till Lund idag. Det är därför jag är hemma... Men med tentor som närmar sig så har jag fullt upp med plugg ändå! Tur att det är träning i kväll, så att man har något att se fram emot =)
Och just det, det är AfterWork-shopping i stan idag mellan 17-20 med massor av bra rabatter (10-30% i alla butiker på gågatan). Så ska nog gå ner där en sväng senare också, det hade inte varit helt fel att få fynda lite!
Nu måste jag dock plugga igen!
Njut ordentligt av denna fina torsdag.

Sommar sommar sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0