Härligt!

Har riktigt fullspäckade dagar denna veckan; nu har skolan satt igång på riktigt och nollningen är fortfarande i full gång! Och så är det innebandy 5 dagar på det... Men det är kul, jag ska inte klaga! Har dock inte så mycket tid över till att blogga, som ni kanske förstår! Försöker i alla fall att skriva lite då och då =)
Idag har jag haft ledigt ifrån skolan hela förmiddagen. Eller ja, har inte haft någon föreläsning att gå till men har haft mycket plugg att göra hemma ändå! Om en stund ska jag dock in till Lund för två föreläsningar och sedan väntar lite nollningsaktiviteter innan jag åker direkt till träningen i kväll! Tight schema alltså... Nu ska jag bara försöka att fixa med logistiken också, så att jag hinner i tid till allt!

Detta hade inte suttit fel just nu...
Varmt och skönt och ingen stress!

Ps. Kommer antagligen att börja jobba på Sova någon gång under hösten!
Inget är klart än men butikschefen tyckte att jag gjorde en bra intervju och vill att jag ska börja jobba där!
När och hur det blir återstår att se men detta blir nog bra!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0