Helg!

Jobbpasset igår var riktigt roligt. Och lyckat! Har dock varit väldigt trött hela dagen idag eftersom att jag inte fick så mycket sömn i natt! Men men, det var bara att gå upp till skolan som vanligt i morse ändå. Duty calls så att säga.
Efter skolan har jag bara gjort massa roligheter i alla fall! Först blev det en liten shoppingrunda med Sebbe och sedan har jag varit på restaurang med Micki, Corre, Carro, Lina, Emmie, Kajsa, Josse, Issi, LG och Jessica och haft det mysigt hela kvällen. Fredagsmys på hög nivå!!
Nu har det blivit dags för läggdags, i morgon ska jag nämligen jobba hela dagen! De flesta har ju fått lön idag så det kommer förhoppningsvis att vara massor med folk som vill shoppa =)
Sov så gott!

Här är bilder på skorna jag köpte idag
(tagna ifrån Internet, har inte hunnit packa upp dem ur lådan här hemma än):


Har så mycket i svart, så nu fick det bli något brunt! Väldigt snygga tycker jag själv =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0