Intensiva dagar

Sorry för dålig uppdatering de senaste dagarna, har knappt varit hemma något över huvud taget de senaste dagarna... Har i alla fall haft en riktigt bra helg trots att jag varit sjuk!
I lördags spelade vi först match. Eller ja, jag spelade inte på grund av sjukdom men var där i och stöttade laget i alla fall. Matchen var inget vidare, det var riktigt riktigt lågt tempo... Men så blir det ibland, speciellt när man möter lag som håller en lägre nivå än en själv. Det är svårt att hålla tempot uppe när motståndarna drar ner det hela tiden!
Efter matchen åkte jag direkt till Lund för ett 12 timmar långt arbetspass. Vi höll i finsittning och sedan blev det eftersläpp och dans hela natten lång för 750 personer! Vi är ett riktigt härligt gäng som jobbar så det var bara en massa roligheter som hände hela kvällen och natten. Nu är det bara en stor fest kvar sedan blir det nog inte så många fler fester med Sexet, inte som vi jobbar på i alla fall ;)
Kom hem ifrån arbetspasset vid 6 på morgonen och gick och la mig direkt. Tyvärr fick jag inte sova så många timmar som jag hade velat (och behövt) utan vid 11.15 bar det av mot Olofström för bortamatch! Var fortfarande krasslig men tänkte att jag i alla fall skulle testa att spela, ville ju inte missa båda matcherna denna helgen. Det gick helt okej att spela trots lite sjukdom. Jag blev lite svettigare än vanligt, men det får man ta! Vi vann matchen med 4-3, en riktigt härlig vinst som visar att vi nått en högre nivå än vad vi haft tidigare. Det var skönt att få en bekräftelse på att vi faktiskt håller måttet att spela i division 1. Hoppas bara att detta håller i sig till kommande seriematcher! ;)
När jag kom hem ifrån matchen blev det tidigt läggdags och idag har jag varit i skolan hela dagen!
Det blev ett långt inlägg detta men jag har ju haft fullt upp som ni ser!
Nu har jag nästan precis kommit hem ifrån träningen och ska plugga lite innan det blir tidig läggdags idag!
Hoppas att ni har haft en bra helg och måndag!

Bjuder på en mysig bild!

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0