Långhelg!

Har varit riktigt duktig och hunnit med mycket idag. Det känns bra! Har dessutom ätit god middag och nu blir det filmmys! En bra söndag med andra ord =)
Hoppas att ni också har haft en bra söndag och att ni nu är ordentligt utvilade inför en ny vecka! Det är inte jag, men jag är ledig i morgon också så jag har ytterligare en dag på mig att vila upp mig! Vet inte riktigt hur det gick till, men vi kommer att vara lediga ganska många måndagar denna första läsperioden... SKÖNT!
Nu satte Sebbe precis på filmen, vill inte missa början!
Här kommer några fler bilder ifrån nollningen:

SuperM

Djävular + Phös Switch

Phöset.

Nintendo och Super Mario

Ninja Turtles

Och så Barbie-jag igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0