Lördag!

Intervjun igår gick bra! Jag ska få svar på tisdag exakt hur det blir men ja, det kändes bra iaf! Har dock inte riktigt bestämt mig för om jag verkligen vill byta jobb om jag nu får det på Sova (jag trivs ju väldigt bra på Triumph) men jag har ju några dagar på mig att bestämma mig på så det blir nog bra!
På Ikea blev det inte så mycket handlat, vi ska mäta lite och så först. Och bestämma oss exakt för hur vi vill ha det, det är inte så lätt som man kan tro! Jag vill så klart att allt ska vara perfekt, men man kan inte bara köpa de finaste stolarna, den finaste soffan, den finaste mattan osv. De måste ju passa tillsammans också!
På kvällen hände det inget speciellt. Vi var hemma ganska sent ifrån Ikea osv. så det blev sen mat och sedan bara mys i soffan! Eller ja, knappt det, jag somnade nästan direkt så trött jag var... Har inte sovit ordentlig i veckan så behövde verkligen sova lite. Tänkte först gå ut och dansa lite men var alldeles för trött det! Dessutom skulle jag jobba idag så det var inte så bra timing...
Idag har jag jobbat hela dagen och haft riktigt mycket att göra! Det är kul när det går bra =). Nu sitter jag och väntar på att Sebbe ska sluta jobba så att vi kan åka hem till hans mamma och äta middag! Aldrig fel med lite gratis mat. Senare i kväll vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer men det kanske blir spelkväll eller utgång eller så kanske det blir filmkväll! Vi får se helt enkelt!
Ha en riktigt bra lördag iaf!


En glad Barbie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0