Lyxig middag!

Är hemma hos mamma och pappa och har ätit en lyxig 3-rättersmiddag! Är väldigt förkyld idag så det har varit skönt att slippa tänka på mat eller annat nu på kvällen...
Ska hem och kurera mig nu, så att jag förhoppningsvis mår bättre i morgon då en väldigt intensiv helg börjar med två matcher och ett långt jobbpass i morgon på kvällen/natten! Hoppas hoppas hoppas att jag kan vara med på allt!
Hoppas att ni har en bra fredagskväll =)

Skriver ut lite bilder som vi ska ha i lägenheten och det har blivit en hel del ifrån Grekland!
Det är helt sjukt hur mycket jag vill tillbaka just nu!
Jag mår så mycket bättre när man får sol varje dag... Tror att jag är född i fel land!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0