Slitet hår och försvunnen solbränna.

Det blev ingen träning för min del idag... Känner att jag vill bli ordentligt frisk och att träna när man är krasslig är ingen hit! Men, eftersom att vi inte har någon träning i helgen, så tänkte jag träna i morgon i alla fall! Om jag inte mår sämre än just nu dvs. men det borde jag ju inte göra?!
Så kvällen har spenderats med att plugga, handla och baka kladdkaka! Kan man inte träna får man äta istället ;)
Nej men jag kände att det behövdes som motivation för att orka plugga hela långa kvällen (pluggar fortfarande).
Och gott var det vill jag lova!
Nu blir det snart läggdags så att jag förhoppningsvis vaknar upp mycket piggare i morgon!
I morgon väntar skola, klippning/slingning av håret och så träning på det! Ska bli sååå skönt att fräscha till håret; det är riktigt slitet sedan sommaren med massa saltvatten och sol ifrån Grekland mm.


Synd att inte brännan stannar kvar lika länge som det slitna håret bara =/...


Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0