Tummen upp!

Det har verkligen regnat konstant sedan jag vaknade i morse... Deppigt! Tur att det inte regnar in på balkongen iaf, har suttit här och pluggat hela förmiddagen, riktigt skönt!
När vi började kolla på lägenheter så var inte balkong något som vi tyckte att vi verkligen behövde. Men nu när vi har det är jag riktigt glad över att det till slut blev en lägenhet med balkong! Det är så skönt att kunna kunna komma ut utan att behöva gå ut ur huset! Nu sitter jag liksom här i min morgonrock och behöver inte bry mig om ifall någon ser mig eller så. Plus att jag blir mycket piggare av att sitta ute i den friska luften och plugga jämfört med om jag bara skulle suttit inne i en instängd lägenhet! Så tummen upp för balkong =)
Nu ska jag plugga vidare en stund, sen kommer några klasskompisar ifrån Lund in till Malmö och då väntar shopping!! Det finns massor med saker jag behöver, men ja, har inte världens största ekonomi just nu så jag får prioritera. Men det blir nog lite blandat nytta med nöje!
På damsittningen förra tisdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0