Loving life.

Hade fest igår. Har städat. Anna är fortfarande här. Måste plugga. Vill ligga och kolla film. I morgon är det skola.
Mycket som händer... Min hjärna hinner inte riktigt med =) Men jag älskar mitt liv och jag stortrivs med människorna jag har runt omkring mig! Utan er vore jag ingenting.
Tack så jättemycket för igår alla som var här, en favorit i repris utlovas!
Nu måste jag plugga lite till, men här kommer lite blandade bilder ifrån helgen i alla fall:

Såhär snälla klasskompisar har jag! Som hjälper mig när jag inte riktigt hinner med... Tack!!


Vi hade levande skyltdockor i butiken igår! Det var lite spännande... Men väldigt roligt!
Speciellt att se minerna på människorna som gick förbi!

Utan gäster. (Anna räknas inte som gäst, hon bor ju här!)

Med gäster!

Tilltugg. Grekisk sallad på spett! Mums!

Och så lite utgång på det!

Godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0