ABC

Har haft två fullspäckade dagar sen jag skrev sist! Igår spelade vi vår första seriematch och idag har jag varit i skolan hela dagen och sedan tränat på kvällen!
Matchen gick väl sådär bra. Resultatmässigt gick den riktigt dåligt och spelmässigt gick den hyfsat bra... Så sådär bra sammanfattar jag det som! Vi var helt enkelt lite för orutinerade samt nervösa för att kunna göra en riktigt bra första match. Riktigt synd för vi var verkligen jämna med motståndet spelmässigt. Tyvärr lyckades vi inte göra så många mål framåt som hade behövs för att hålla resultatet lika jämnt bara...
Men vi får ta med oss det som var bra och komma igen ännu starkare och mer taggade till nästa match!
Får se till att fixa lite nya bilder nu när vi har bytt kläder!
Tröjorna är ju faktiskt finare än förväntat - och sköna!
Som tur var så verkade alla, trots gårdagens förlust, glada på träningen idag och det är bra.
Det här ska vi fixa!! Förlusten firades med Benpasset och nu är jag segare än segast i mina ben...
Ska bli skönt att sova =)

I morgon väntar skola hela dagen och sen på kvällen blir det lite fix.
Har mycket som står på "att göra"-listan, får se vad jag hinner med men några saker ska jag nog kunna bocka av!
Det är i morgon det, nu väntar sängen!

Sov så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0