Glow in the dark.

Då var det dags att gå och lägga sig igen! Glömde att skriva att jag skulle spela match innan men ja, det är det jag har spenderat kvällen med! Matchen gick helt okej. Vi borde ha gjort några fler mål men det kommer väl till helgen istället när vi har två nya matcher!
I morgon väntar skola hela dagen och sen på kvällen ska jag jobba med Sexet på Kårmästerskap i Speeddating! Ska bli spännande... Berättar mer om det i morgon (eller ja, jag vet iofs inte så mycket vad det innebär men ska försöka att ta reda på det innan jag börjar jobba i morgon).
Sov så gott =)

Finfina människor. Och ja, ni andra från laget som inte är med, ni räknas också!
(Har tyvärr ingen bild på alla...)



Kommentarer
Postat av: Breezer

Saknar alla finisar!

2011-09-08 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0