Festligheter på ingång.

Veckan som gått har varit en av de deppigaste på länge. Det har varit kallt och grått och mestadels av min tid har gått åt till att plugga, packa upp och tvätta... Tur att jag har fina människor runt omkring mig som har lyckats pigga upp mig någorlunda i alla fall!
Nu har det dock vänt! Sitter ute på balkongen och norprar sol och resten av helgen kommer att fyllas med en massa festligheter! Först blir det finmiddag och bal och sedan fortsätter helgen med hawaii-efterfest! Ser verkligen fram emot en rolig helg, det behövs! Och skolan börjar inte förrän på tisdag igen så jag ska njuta av att vara helt pluggfri i två dagar!!
Lovar att ladda upp en massa bilder ifrån helgen som är på gång! Och ifrån resan så klart - har inte ens hunnit lägga in alla bilder på datorn än...
Här kommer dock några, har hunnit ladda in ifrån ungefär halva resan:
Vet inte varför vissa bilder hamnade på sniskan... Men men, hinner inte fixa till det nu! Fler bilder kommer en annan gång! Nu ska jag snart börja göra mig i ordning inför kvällen!
Hoppas att ni har en riktigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0