Glädje i kaosen.

Det är så mycket som händer nu, jag har knappt någon egentid över alls för tillfället... Men jag gillar det! Jag blir mycket mer effektiv när jag har det såhär! Helgen som gått var helt fantastisk och jag ser fram emot en riktigt rolig kommande helg också! I veckorna flyter det mesta ihop; skola, projekt, träning, kontraktskrivning, möten, vänner, familj, Sebbe, kaos, allt. 5 veckor kaos till, sen är det sommarlov! Då ska jag pusta ut igen... Men fram tills dess är det bara att köra på; massor ska göras!
Lite oklart inlägg men ja, ni vet var ni har mig när jag inte uppdaterar här i alla fall...
En bild ifrån helgens festligheter. Underbart tema, underbara vänner, lyckad fest!
Bild lånad från Mackan =)
Ha en fortsatt bra vecka ni som fortfarande går in och läser här lite då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0