Hemma bra, borta bäst?

Nu är vi hemma ifrån Dubai igen. Det har varit en underbar resa och jag har aldrig varit deppigare över att vara hemma igen innan... Kroppen måste undra vad vi håller på med som åker från 35+ grader och sol och bad till knappt 5 grader och snö!? Nä usch, jag är verkligen sjukt deppig. Kanske framförallt för att jag har tentor som väntar nästa vecka så nu måste jag bara plugga, plugga och plugga...
Återkommer en annan dag när jag är lite mindre deppig!
Nu måste jag återgå till pluggandet!
Bjuder på en bild på hela familjen ifrån resan så länge!
Här ifrån när vi var uppe i världens högsta byggnad:

Hoppas att ni får en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0