Någon som vill byta?

Jag är fortfarande sjuk. Hatar att missa massa träningar och så kan jag inte plugga ordentligt till mina omtentor... Blä. Jag är inte så deppig egentligen, bara lite för att jag inte kan njuta av det fina vädret och för att jag inte kan träna, det är nästan det värsta faktiskt, för en rastlös person som jag.
 
Plugget kan jag ju göra en annan gång så det är inte hela världen om jag inte klarar det. Men det är mer att det hade varit så skönt att få det gjort... Aja, det får gå som det går. Första tentan är i alla fall morgon, så ni får hålla tummarna för mig!
 
Nä, nu får jag försöka att plugga en stund till!
 
Hoppas att allt är bra med er!
 
 
 

d0568044847c16f0c65deb613427ab7b-400x311.jpg

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0