Raise your head.

Det gick både bra och dåligt i helgens matcher - vi vann några matcher och förlorade några. Vi är ett lag som verkligen hatar att förlora, därför känns det extra tungt varje gång vi gör det, även om detta bara var en turnering som egentligen inte betydde någonting... Men med tanke på att vi bara har haft två innebandyträningar hittills så var det inte så konstigt att det tog ett tag att komma in i matchtänket igen. Som tur är är det ju inte nu vi ska vara som bäst, vi har nästan två månader på oss tills dess. Det kommer att bli hur bra som helst.

Nu säger jag och min trötta kropp godnatt. Får se vilket skick kroppen är i när jag vaknar i morgon, kommer nog att vara lite stelt... Men vi har ju som tur är träning i morgon igen så träningsvärken blir inte långvarig ;)
 
Hann förresten med ett kort samtal med bästa Marcus idag. Vi har lyckats ringa om varandra i 3 veckor nu och de få gånger vi väl får tag på varandra är det ändå något annat som gör att vi inte hinner prata klart... Men det är väl så det ska vara nu på sommaren, man har mycket annat. Det känns dock lite konstigt eftersom att vi är vana vid att träffas/pratas vid varje dag under hela skolåret... Så i vissa avseenden längtar jag faktiskt tills skolan börjar igen! Saknar alla mina Lundavänner. 
Men men några 5-minuterssamtal då och då är ju faktiskt bättre än inget.
 
Tog den första bilden jag hittade på oss. Saknar dig vännen!
 
 
NU, godnatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0